Vi bruger mere og mere tid online, vi orienterer os i nyheder, køber ind, er sammen med hinanden, arbejder og bliver underholdt. Hvis du har et eller andet budskab, som du ønsker at komme ud med, så skal du derfor fokusere på at gøre det online. Hvordan? Læs med her.
Forbered dig godt- med Wizzi
Som i alle andre former for markedsføring, så gælder det om at få styr på sit budskab, samt at vide hvem målgruppen er, inden man kaster sit net ud i flere retninger. Fangsten bliver større, hvis du ved hvor dit bytte er. Du skal altså kunne skære ind til benet, når det kommer til at formidle dit budskab, men samtidig også vide, hvor du skal lede, for at finde noget som er interesseret i at lytte til, hvad du har at sige.
For at du skal blive specialist på online markedsføring, så skal du selvfølgelig følge med på de seneste tendenser, og have indsigt i, hvad der rører sig indenfor området. Den bedste måde, at gøre dette på, er ved at følge med på wizzi.dk. Wizzi er stedet at være, hvis du har interesse for online markedsføring. Wizzi er nemlig en ny side, fuld af viden, hvor du finder masser af fede artikler, nyheder, podcasts og lignende om emnet.
Du kan tilmelde dig en liste, og være sikker på at du får tilgang til de bedste artikler hver eneste måned, eller du kan bare besøge siden, og holde dig opdateret, inspireret og engageret nok, til at lave den bedste online markedsføring der er. Wizzi er en forholdsvis ny side, hvor du finder alt du har brug for, inden online markedsføring. Chancen for at du skal få succes, bliver simpelthen større hvis du aktivt bruger de muligheder som Wizzi giver.
Brug de muligheder der er
Når du har styr på dit budskab, dine produkter og din stemme, så er det på tide at du opsøger dine målgrupper. Dette gør du bedst vel målrettet indsats. Du skal selvfølgelig have fuldstændig tjek på alle dine online platforme. Det betyder, blandt andet, at du skal have en net side og net shop, hvor det hele fungerer eksemplarisk. Det skal være lækkert design, samt tekst og billeder som harmonerer med både maskiner og mennesker.
En god måde at gøre sine digitale platforme synlige på, er ved at lave søgemaskineoptimering, også kaldet SEO. Du får på den måde det optimale ud af siderne, både når det kommer til at vække en potentiel købers interesse, men også sådan at I bliver fundet af søgemaskinerne, typisk Google.
Du kan lave en hel del af markedsføringen online på egen hånd, med for at få mest mulig ud af SEO- arbejde, så kan det godt betale sig at hyre eksperter på området.